sunnuntai 14. helmikuuta 2016

Kuulumisia + ideoita saada lisää lukijoita?

Säät ovat todellakin meillä päin suosineet pitkiä lenkkejä. Aurinko on paistanut ja lunta on riittänyt. 

Olen todella innokas kirjoittaja ja kuvaaja ja tahtoisin saada blogilleni lisää lukijoita. Onko teillä siihen ideoita? Olen hurttahuoneen sivuille yrittänyt blogia saada, mutta sen ehdot ovat tosiaan iso lukijamäärä :/ 

Voisiko erityiset, huomiota herättävät postaukset saada lisää lukijoita? Olen valmis tekemään millaisia postauksia tahansa. Yritän nyt saada tehtyä joko videona/kuvapostauksena koirien varusteiden esittelyä ja mitä meidän herkkukaapissa 2. 

Huomatkaa Ruskan ihana Hurtta-takki kuvissa. Se on tosi käytännöllinen, sopivan kokoinen ja kivan värinen molemmille koirille. Rukan lenkkihihna mätsää kivasti takin kanssa. 

Tätä kirjoittaessa on ystävänpäivä-sunnuntai ja Naava on lähtenyt nyt juuri kevään yhtiin ensimmäisistä koirakoulu-kerroista poikkeuksellisesti äidin kanssa. Ruska tuhisee tässä sohvalla osittain puoliksi unessa odotellen milloin lähdemme taas kävelylle. 



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Miksi leo?

Vihdoin ja viimein pääsen taas kirjottamaan ja tänään mun aiheena onkin se mitä oon pitkään odottanut ja ajatellut. Eli tänään kerron, m...