sunnuntai 12. heinäkuuta 2015

Kuulumisia

Iloisia uutisia! Voitin hurttahuoneen Kokkaa koiralle-haasteen, josta saan palkinnoksi koirilleni Chia De Cracian tuotepaketin.

Oon jättänyt kirjoittelut hyvästä syystä väliin, mulla on ollut hirveesti tekemistä ja vihdoinkin meilläkin päin on ollut hyviä säitä, joten mielummin vietän aikaa ulkona koirien ja hevosten kanssa, kun sisällä tietokoneen ääressä. Oon käynyt joka viikko tyttöjen kanssa muutaman kerran metsäteillä revittelemässä ja samalla kuvailemassa, normi lenkkejä ilman kuvailua on vedetty kuitenkin tottakai päivittäin. Tytöt oli viime ''kuvauksissa'' suht kuvauksellisia, joten ihailkaas näitä tytteleitä!















Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Miksi leo?

Vihdoin ja viimein pääsen taas kirjottamaan ja tänään mun aiheena onkin se mitä oon pitkään odottanut ja ajatellut. Eli tänään kerron, m...