lauantai 2. huhtikuuta 2016

Olen elossa!

Ajattelin ilmoittaa kaikille olevani elossa, toki koirat myös :D Olin viikon lomamatkalla Espanjanssa, joten mahdollisuuksia kirjoittaa ei ollut, eikä tosin ollut edes mitään mitä kirjoittaa.

Kuvasin tänään videon, jossa esittelen espanjan matkan ostokseni ja olen tässä pikapuoliin myös alkamassa muokkaamaan sitä, en osaa sanoa  milloin julkaisen. Linkkaan sen kuitenkin sitten tänne.

Joudutte pysymään ensiviikonkin paitsi minun kirjoituksistani, koska olen ensiviikon jää- ja opiskeluleirillä Kuortaneella. Asia on valitettavaa teidän kannalta mutta sille en voi mitään, ensi viikonloppuna näämme seuraavan kerran täällä blogin puolella :)

Olemme kohta lähdössä hakemaan koiria Hyvinkäältä koirakylpylästä. Ne ovat olleet siellä viikon ja saaneet kolmena eri päivänä uintia ja turkinhoitoa. Kamala ikävä niitä mussukoita <3

Oon pahoillani, etten pysty nyt viiikkoon pitämään teitä ajantasalla, mutta koittakaa kestää, ensiviikolla taas murut ♥


Saatte muutaman viikon vanhoja kuvia, kun oli vielä lunta ja oltiin pellolla treenailemassa :)








Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Miksi leo?

Vihdoin ja viimein pääsen taas kirjottamaan ja tänään mun aiheena onkin se mitä oon pitkään odottanut ja ajatellut. Eli tänään kerron, m...