perjantai 22. huhtikuuta 2016

Mitä kuuluu? ♥

Mitä teille kuuluu? Mulle kuuluu aika hyvää ja voin kertoa, että tää viikko on mennyt aikalailla laiskotteluksi :D Vaikka kaikkea onkin tapahtunut, olen ollut aika laiska jakamaan juttuja teidän kanssanne :D ♥ Vaikka blogia en ookkaan n. viikkoon päivitellyt, instagramiin tulee jatkuvasti kuvia touhuiluistamme, muistakaa katsoa ♥ @pienetjattilaiset

Katsotaas;
''pieni'' Naava tyttömme täytti toissapäivänä 3 vuotta. Koska olen ollut eilisestä saakka kipeä, en voinut kirjoittaa blogiin eilen vaikka tarkoitus oli. Askartelin Naavalle synttärihatun, joka ei valitettavasti ilman kuminauhaa vain pysynyt sen päässä niin kauaa, että siitä ehtisi kuvaa ottaa :D Sain kuitenkin ihania yhteiskuvia tytöistä, kun levitin ruusun terälehtiä heidän ympärilleen.
Teimme Naavalle sinä päivänä sen illan ruoaksi oikean kunnollisen ruoan sijasta koirien ''kakun''. Siinä oli raakaa jauhelihaa alustana, jonka päällä pilkottuja maksamakkarasiivuja, ja 3 nakkipalaa ''kynttilöinä'' kuvasin tämän lyhyen mutta hauskan hetken myös videolle :D

Kuvasin Q&A videon jota parhaillani juuri editoin :D Julkaisen sen mahdollisimman pian!

SUNNUNTAINA/MAANANTAINA TULEE MYDAY-VIDEO TUBEEN JONKA MYÖS LINKKAAN TÄNNE, KOSKA SILLOIN EKAT NÄYTTELYMME :)
+ koirat tälläkin hetkellä hyvinkäällä koirakylpylässä, että turkki olis hyvänä viikonloppua varten ;)

Tässä lyhyt postaus ♥:lla Jenna ja tytöt







Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Miksi leo?

Vihdoin ja viimein pääsen taas kirjottamaan ja tänään mun aiheena onkin se mitä oon pitkään odottanut ja ajatellut. Eli tänään kerron, m...